eerste 2 dagen - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu eerste 2 dagen - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu

eerste 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Juni 2014 | Nederland, Susteren

lieve volgers,
ben zondag goed aangekomen in Accra, Ghana. Ik ben om 8 uur geland en na bijna 2 uur in de rij te hebben gestaan werd ik opgehaald samen met een ander meisje uit Nederland. We slapen 2 dagen in het Pink Hostel.

Ghana is zooo anders! mensen zijn vriendelijk en roepen je vaak na : obruni (witte mensen). Het verkeer is erg chaotisch en je hoort alleen maar getoeter vanuit elke kant. Bijna iedere auto is hier beschadigd.
We hebben gelukkig tot nu toe een goede chauffeur en een aardige meneer van de organisatie SYTO. Ze vertellen ons alles over het land en ook de gebruiken.

De eerste dag;
half 7 opgestaan( je kan ook echt niet langer blijven liggen want het is zweterig warm). Ontbijt gehad, ei met brood en jam. Erna werden we opgehaald Door Salomon en de chauffeur. We zijn op het kantoor geweest waar hun werken en daar hebben we een mevrouw Mercy leren kennen. Zij heeft ons Twi (taal in ghana) geleerd. Na een aantal uurtjes zijn we naar het strand gegaan en hebben tradionele drumles en dansles gehad, erg leuk! Rond 5 uur terug naar het hostel, gegeten en om 8 uur lagen we al ij bed!

dag 2;
alweer vroeg opgestaan, het was nog warmer dan de eerste dag, de zon scheen al om 6 uur. Weer gaan ontbijten en werden geïnformeerd Door Salomon Hoe we het beste kunnen reizen in Ghana. Na al deze informatie hebben we een grote citytour gehd door accra. 1 markt bezocht, je keek je ogen uit, zoooveel kramen en zoveel apart eten. alles stond vol, je kon er geen weg meer in terug vinden. Hierna hebben we typisch ghanees gegeten. We zijn na een museum geweest en erna ng een markt gezocht.

morgen ga ik naar mijn gastgezin in kumasi. Samen met Ali de buschauffeur.
Heb dit verhaal snel geschreven omdat ik wat weinig tijd had.

tot snelll

• 03 Juni 2014 - 20:41

Paul:

Fijn te horen dat alles goed met je is, maak er een leuke tijd van en zorg dat er over 4 weken BRUNI op je geroepen wordt

• 03 Juni 2014 - 21:08

Rayza:

Super San! Dat dansen zul je wel geen probleem mee hebben gehad he hihi! Als je thuis bent gaan we snel afspreken wil alles horen. Spannend! Dikke kus en geniet ervan vliegt vast snel voorbij.

• 03 Juni 2014 - 21:25

Linda Koopmans:

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, maak er een mooie, onvergetelijke tijd van en doe voorzichtig. Groetjes linda

• 03 Juni 2014 - 22:02

Henny Pustjens:

Hoy Sanne
    Wat leuk om te horen dat het tot nu toe goed gaat.
    Groetjes Theo,Henny en Rico

• 03 Juni 2014 - 22:38

Anita Loupias:

Hoi Sanne, fijn te horen dat alles goed gegaan is. We wensen je nog veel plezier. Heel veel groetjes van de loupjes

• 03 Juni 2014 - 23:31

Margot Pustjens:

Het Sanne! Super dat reis goed gegaan is! Ben erg benieuwd hoe het voor de rest gaat deze week! Ook of het bevalt op je werkplek!! Geniet ervan!!! Groetjes oet Roostere.. Xxx

• 04 Juni 2014 - 07:44

Berry Peters:

Hoi Sanne,
    we zijn blij dat alles zover goed gegaan is en benieuwd hoe het je verder gaat bevallen.
    Geniet ervan!
    groetjes, Berry en Desiree

• 04 Juni 2014 - 08:18

Chantal Beulen:

Hee Sanne fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen.
    Heel veel plezier en geniet ervan!!

• 04 Juni 2014 - 08:44

Edith Van Kempen:

Hoi Sanne

Fijn dat alles goed is gegaan,geniet er maar van!! Heel veel plezier !! Gr.Edith

• 04 Juni 2014 - 16:47

Margret Pustjens:

Hoi Sanne,

Goed om te horen dat tot nu toe alles goed is verlopen. Geniet ervan en veel plezier.

Groeten Hen, Margret, Bas en Anouk