Happy kids, happy me! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu Happy kids, happy me! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu

Happy kids, happy me!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

18 Juni 2014 | Ghana, Kumasi


Deze week is een leuke week bij t weeshuis. Heb de kinderen afgelopen dagen blij gemaakt met chippies, spekjes, haribo en pakjes drinken!
Ook had ik potloden en leuke poppetjes voor op de potloden meegenomen vanuit "my hometown" (thanks everyone die ze me gegeven hebben, de kinderen vinden t fantastisch!!).
De glitterstickers van buurvrouw Lianne vonden ze ook super!!
Ballonnen, slijpers en de kampioenkettingen zijn ook een groot succes!
In Ghana had ik nog ballen gekocht met geluid in, erg leuk!

Het is zo geweldig dat deze kinderen blij zijn met alles wat ze krijgen en hebben zeker geen ipad nodig om geamuseerd te worden.

Liedjes zingen en kietelen en knuffelen is eigenlijk al genoeg.

Vandaag realiseerde ik me dat ik nog maar 6 dagen in het weeshuis ben. De tijd is zo snel gegaan.
Aggie is uit het ziekenhuis. Ze krijgt haar operatie als ze wat meer op gewicht is, dat zal ik helaas moeten missen.

oooh wat een leuke week!
Oranje heeft al voor de 2e keer gewonnen en vandaag heb ik voor t eerst wat meer gegeten als normaal haha. Ook zijn ze me komen opmeten voor mijn Afrikaanse jurk..ben benieuwd!

Volgende week ga ik pampers, doekjes, crèmes kopen voor mijn lieve kindjes.

Medasse(dankje) iedereen!!

  • 18 Juni 2014 - 21:16

    Sanne Pustjens:

    Kan helaas niet veel foto's uploaden omdat ik de meeste foto's met mijn camera maak. ook mag ik van sommige "moeders" geen foto's malen van de kids! niet leuk :(

  • 18 Juni 2014 - 22:20

    Anita Loupias:

    Hè Sanne tijd vliegt hè als je t naar je zin hebt. Fijn om te horen dat je de kinderen zo blij kan maken. Geef ze maar een knuffel van ons. Hoop ook dat t goed komt met t kindje dat geopereerd moet worden. Heb je nog een bijdrage kunnen leveren indeze? Geniet nog volop van de komende week.
    Heel veel groetjes van de loupjes

  • 18 Juni 2014 - 22:20

    Anita Loupias:

    Hè Sanne tijd vliegt hè als je t naar je zin hebt. Fijn om te horen dat je de kinderen zo blij kan maken. Geef ze maar een knuffel van ons. Hoop ook dat t goed komt met t kindje dat geopereerd moet worden. Heb je nog een bijdrage kunnen leveren indeze? Geniet nog volop van de komende week.
    Heel veel groetjes van de loupjes

  • 20 Juni 2014 - 10:04

    Berry En Desiree:

    Hoi Sanne,

    blij dat je zo n leuke week gehad hebt, als je weer terug bent ga je de kindjes daar vast ook erg missen.
    En super dat je met zoveel kleine spulletjes zoveel voor ze kunt betekenen.
    Hopen dat de operatie van Aggie goed verloopt, maar ze zullen je vast op de hoogte houden.
    Mooie foto's, wat een liefjes he.
    Geniet nog van Afrika en tot gauw!

    groetjes, Berry en Desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 10816

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 Juli 2014

Sanne goes Ghana!

Landen bezocht: