Het is zover ! - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu Het is zover ! - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu

Het is zover !

Blijf op de hoogte en volg Sanne

31 Mei 2014 | Nederland, Susteren

De koffers zijn ingepakt. Vandaag mijn laatste dag in Nederland, nu begint het dan ook eindelijk te kriebelen. Morgen vertrek ik naar Ghana!

Morgenvroeg vertrek ik met pap naar Brussel om vanuit daar de trein, Thalys te pakken naar Schiphol. Na 1,5 uur ben ik (als het goed is) op Schiphol aangekomen. Vanuit daar begint mijn reis naar Ghana. Een vliegreis die 7 uur duurt en vanaf dan moet ik alles alleen ondernemen ;p

Leuk, dat jullie me allemaal volgen! :)

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie bijdragen.

Mah-Krow



  • 31 Mei 2014 - 15:35

    Chinouk:

    HEEEL veel plezier sjat, geniet ervan en ik ga je blogs zeeeeeker lezen!!! Dikke kus

  • 31 Mei 2014 - 16:30

    Hennie Reijans:

    TOI TOI TOI !!!!!!

  • 31 Mei 2014 - 17:00

    Ilona:

    Heel veel succes en plezier.

  • 31 Mei 2014 - 18:30

    Annie:

    Hoj, Sanne ik wens je een heel goede en veilige reis en verder heel veel plezier daar xx vanuit Roosteren

  • 31 Mei 2014 - 18:31

    Anja:

    Heel veel succes en plezier, wat een leuke uitdaging !

  • 31 Mei 2014 - 18:33

    Nicole Jetten:

    Super! Goeie reis! Ben trots op je! Vergeet je lipgloss niet...!

  • 31 Mei 2014 - 21:37

    Renate Schreurs:

    Super veel plezier en heel veel succes Sanne!! We gaan je missen xxx

  • 01 Juni 2014 - 08:31

    Margot Pustjens :

    Het Sanne!!! Heeeeel veel plezier in Ghana....!!! Goede reis, hard aan het werk, veel indrukken en gezond weer terug! Xxx van de Pöschje oet Roostere xxx

  • 03 Juni 2014 - 14:53

    Anita Loupias:

    He Sanne

    Hoe was de vliegreis, hoop alles oke . En hoe is je eerste indruk. Heel veel plezier en ik ga je volgen. doei doei
    Groetjes Erroll en Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 554
Totaal aantal bezoekers 10810

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 Juli 2014

Sanne goes Ghana!

Landen bezocht: