nog eventjes! - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu nog eventjes! - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Sanne Pustjens - WaarBenJij.nu

nog eventjes!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

06 Mei 2014 | Nederland, Susteren

Over 3,5 week begint dan na lang wachten mijn grote avontuur..
Mijn vaccinaties heb ik gehad..begin deze week met het nemen van de malaria tabletten (hopen dat ik hier niet ziek van wordt, want er staan heel wat gekke/ enge bijwerkingen bij..) en mijn visumaanvraag wordt volgende week gedaan in Den Haag. LEUK, nog 2x op en neer naar Den Haag op bezoek bij de Ghanese ambassade.....
Begin er langzamerhand steeds meer zin in te krijgen #spannend

☆★Je kan ook nog steeds geld doneren aan het weeshuis waar ik naar toe ga. Ze kunnen elke euro goed gebruiken voor (kapotte) spullen of , waar ze zelf geen geld of middelen voor hebben.
Ik ga in Ghana zelf bepalen waar ik het geld aan ga uitgeven en ik houd jullie via o.a. dit blog op de hoogte waar het geld aan besteed wordt. ☆★

Rekeningnummer IBAN: NL37RABO0144402416 
Inzamelingsactie Ghana 
t.a.v. Sanne Pustjens 

Ook kan u zich aanmelden bij de mailinglist, zo blijft u altijd op de hoogte van mijn ervaringen en verhalen.

  • 06 Mei 2014 - 17:56

    Paul Heijnen:

    Sanne , goeie reis , een leuk en leerzame tijd, en een behouden terugreis gewenst. Jannie en Paul

  • 06 Mei 2014 - 20:54

    Linda Koopmans:

    Wauw sanne, dit wist ik helemaal niet....super gaaf dat jij dit gaat doen! Groetjes linda

  • 11 Mei 2014 - 19:22

    Renate Schreurs:

    Wauw gaaf Sanne
    Ik ga je in de gaten houden....nou ja je verhalen lezen dan...Hihi

    Groetjes en natuurlijk veel succes renate

  • 27 Mei 2014 - 19:40

    Sylvia :

    Hee Sanne,
    wens je een goeie reis en een superleuke en leerzame tijd daar!!
    Groetjes Sylvia X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 846
Totaal aantal bezoekers 10819

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 01 Juli 2014

Sanne goes Ghana!

Landen bezocht: